مشاكل جنسية

هل هذا يعتبر من الشذوذ الجنسي

انا متزوج وسعيد ومنسجم مع زوجتي وهي ايضا
لكن انا في مراهقتي مارست الشدوذ الجنسي مع رجل وبعد ان نضجت تركت هذه العادة
لكن ارغب ان يمارس معي من فتحة الشرج
بعد فترة اتيت بقضيب بلاستك زي الطبيعي وتلبسه المراه لانه على شكل شورط
واقنعت زوجتي ان تلبسه وتمارس معي وفعلا هي تمارس معي بين الحين والاخر
يعني بالشهر واحيانا كل اسبوعين
وعلاقتنا الجنسية الطبيعية ايضا جيده وانا وهي نستمتع بالطريقتين
اسال هل ما نفعله خطأ

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Thursday, February 10th, 2011 في 13:49

كلمات مشاكل وحلول: , , , , ,

41 رد to “هل هذا يعتبر من الشذوذ الجنسي”

  1. رؤية اخرى
    26/03/2014 at 02:24

    مع احترامي لكل المعلقين. هل تظنون ان ردودكم التهكمية او ذات المضمون الديني لم تخطر ببال الزوج حين اقدم على اقناع زوجته بذالك؟؟؟ اكيد الزوج واثق تماما من عدم تأثير ذلك على علاقته بزوجته خارج غرفة النوم..و انا شخصيا اعرف زوجين يفعلون نفس الشئ تماما و الزوجة تحب زوجها للغاية و تحترمه و تقدره جدا برغم مرور 14 سنة على زواجهم….. أرى ان كل ما يحدث بين الزوجين في الغرفة المغلقة هو شئ مباح طالما برضى الطرفين… طالما الزوجة راضية و لا يؤثر ذلك على علاقتهم خارج غرفة النوم…

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 5 Thumb down 2

  2. كباد
    25/01/2014 at 04:25

    إذا بليتم فأستتروا،إتق الله وتب

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

  3. خلاص
    29/12/2013 at 15:29

    وهل زوجتك بتحترمك طول النهار والا بتعتبرك خدامه في البيت؟
    وهل انت كده فاكر ان انت راجل ؟؟؟؟؟
    تبقي غلطان

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 5 Thumb down 0

  4. زائر
    11/09/2013 at 21:20

    انته مش راجل , ولا عارف ايه معنى كلمة راجل ولا مرت عليك صفات الرجال من قبل , يمكن اكيد نشأت شاذ ومش حاس حتى بالاهانة في كلامك وعشان كذا رضيت تقوله , انته عارف ان الرجولة صفات منها عزة النفس الكبرياء الكرامة المروءة الحياء الغيرة ما الذي بقي عندك بعد كذا انته في نظر زوجتك لا تشبه الرجال ولا يمكن ان تعتبرك في يوم سكن لها او حتى تحس باي علاقة جنسية معاك علاقة ذكر مع انثى , مع اني اشك في ان يكون كلامك صحيح لانه مستحيل اي انسان يرضاه حتى لو شاذ مريض ربما هذا موجود بافلام خيالية لناس معتوهين مختلين عقليا او يتعاطون مخدرات او ؟, هذي مش مشكلة تعرضها هنا هذي فضيحة او قصة لمريض عقلي اقدم على ارتكاب عمل وهو ليس في كامل قواه العقلية اي لا يعلم اين هو من غيره

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 11 Thumb down 1

  5. norhan
    07/09/2013 at 21:21

    لا اصلا اصلا حرام ان اى حاجه تخش فتحه الشرج حراااااااااااام لان ده مكان للاخراج فقط ــ والله اعلم

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 4 Thumb down 0

  6. محمود
    25/07/2013 at 13:54

    اخى يمكن جوابى يضايقك لكن هناك شرور لابد منها
    سوف اسالك سوال
    من فيكم الرجل انت ام زوجتك وما دليلك على هذا ؟
    واسال سوال لزوجتك
    هل يوجد طاعه لمخلوق فى معصيه الخالق ؟

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 13 Thumb down 0

  7. nader
    04/03/2013 at 01:19

    انا هسالك سؤال واحد بس انت بتقدر ترفع عينك في عينها
    طالما انت مستمتع بالحلال ليه بتدور عالحرام اتق ربنا وادعيه

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 12 Thumb down 0

  8. ديأس سعيد ديأس
    30/01/2013 at 13:33

    عزيزي،
    من علامات الساعة و من الغرائب في أخر الزمان ما قد نسمع منك ومن جميع هاولاء الشاذون فكريا عسي ربي يصلحكم جميعا. أخي الفاضل، لا أعرف كيف تقبلت زوجتك الموضوع وكيف تواجه نفسك في هذا الشأن.( ولا تنسي المثل القائل ( لاتعطي سرك لأمراءه حتي لو كانت أمك)) يمكن من وجهة نظرك أقل الشرور وأهون الأمور ولكن الوقت سيدور وستثبت لك الأيام ما كان مطمور و ما خفي تحت السطور.من وجهة نظري يركبك رجل مثل ويتطلع على أمرك مثل ما تطلع على أمرة ولا أن حرمة تركبك والله أعلم بعدين كيف بترسي أمورك معاها ياتكون عبد الحرمة أم عضو ذكري تفضحك عالملاء أو رجل يمارس معك وكل منكم لايفرقه شي عن الأخر.

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 8 Thumb down 0

  9. الطائي
    28/12/2012 at 19:15

    اخي ربما جوابي يتك متخر وعسا ان تشاهده ان هذه الضاهره حرام وبما انك مارسته فعليك التوبه وان عاودت نفسك بطلب هذا اصبر وستغفر واذهب الى اقرب مقبره وشاهد الحقيقه التي لابد منها وبكي الى الله وتوسل ان يساعدك بترك هذه الحاله فنه معين للتائبين وجهاد نفسك فن نجحت فعلم ان الله غفرك مامضى والله يهديك

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 5 Thumb down 0

  10. القلب الصادق
    22/12/2012 at 13:27

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اتقي الله اخي الكريم اعرف ان الله يمهل ولا يهمل
    حرم عليك انك تدمر اسرة بحالها
    اين خوف الله هل جعلت نفسك في موقف رهيب مثل يوم القيامةاسأل نفسك؟
    ما هو مقياس الخوف من الله عندك؟ ما هو السبب الذي يجعلك تبحث عن هدا الفعل الرديل
    هل تشعر بالسعادةفي اعماق قلبك وانت تعمل كدا ماضنش انسيت ان الله يراك والملائكة يرونك
    اخي الكريم حاول ان تجاوب على كل هده الاسإلة وجوبتي عليها انشاء الله حتكون اخدت طريق الحق
    والسلام عليكم°°(اللهم اجعلنا من الثوابين والمتطهيرين)°°

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 8 Thumb down 0

  11. ابواميرة
    30/11/2012 at 17:51

    انت مش راجل ولافيك ذرةمن رجولة ومراتك دي ساقطةوحقيرة كيف ترضى بالعيش مع واحد زيك حرام عليكمااللي تعملناه في حياتكم وزوجكماباطل شرعاولابد من الطلاق والتوبةوالاستغفار

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 11 Thumb down 9

  12. زائر جديد
    26/11/2012 at 13:47

    هذه الظاهرة منتشرة في بلادنا و اعرف اكثر من شخص يفعلونها. و بعضهم يفعلها مع الساقطات.

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 2

  13. لحظة امل
    22/10/2012 at 04:26

    مع احترامى لكل الردود انا لن اكون قاسية معك فهم قاموا بالواجب وزيادة اللى لازم تعملة هو انك تتخلص من العضو الصناعى دة وترمية فى البحر باسرع وقت وتعتزر لزوجتك وتصلى فى المسجد وقبل اى حاجة تصلى صلاة التوبة وتطلب من ربنا انة يغفرلكم انتم الاتنين وانت مش محتاج لا دكتور ولا يحزنزن لانك اولا طبيعى وعاقل وبالغ وراشد وعارف ان دة عيب وحرام بدليل انك بتسال بس انت كنت مستنى حد يقولك عادى ويبرر لك الموضوع وتعملها حجة وزريعة لكن يا اخى الكريم انت تعلم جيدا ان هذا حررام فاتقى الله فى نفسك لانة لن يدخل احد النار بدلا منك

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 23 Thumb down 0

  14. الهادئه
    08/10/2012 at 23:02

    واضح ان الجهل مش جهل تعليمي لكنه مرض في دماغك واضح انك لم تقرا القرأن ولو مره في حياتك او حتي سمعت الفاتحه وانت بتتجوز،والمشكله الاكبر ان مراتك بنفس الجهل واقتنعت تعمل كده يمكن علي ارضاؤك،حرام عليك توب لربنا ،بعد كده الموضوع حيقلب بجد ومش حتكفيك مراتك

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 5 Thumb down 0

  15. سبحاااااااااان الله اول مره اشوف كدا
    04/09/2012 at 02:05

    يا اخي حرام عليك انت مش مكسوف من نفسك اتقي الله في اخلك وبيتك دا طبعا حرام جدا لانه يعتبر لواط انت عندك الحلال الطيب ورايح تدور علي الحرام الخبيث لا لا يا اخي ارجع الي الله وتوب عن هذ الفعل الشنيع

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 7 Thumb down 0

  16. اب زرد
    18/04/2012 at 11:33

    اتقي الله في نفسك وزوجتك واسرعا معا للطبيب النفسي فهذا فعل قوم لوط ولاحول ولا قوة الا بالله
    (ممكن يكون في كلام بالشكل ده)

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 8 Thumb down 1

  17. حليم
    21/01/2012 at 00:52

    لا أعلم لم َ كوني غير مقتنع بالقصة ؟! عامة ً .. لقد أعطاك الله فرصتين ذهبيتين بأن جعلك رجلاً مع زوجتك و قبلها وقد ستر عليك .. و بعد كل هذا تريد أن تفضح نفسك بنفسك .. الاعتراف بداية العلاج .. اعترف بأنك مريض و اذهب لطبيب للعلاج .. واظب على الصلوات الخمس إذا كنت مسلماً أو تقرب إلى الله طبقاً لديانتك إذا كنت غير مسلماً .. المهم أن تزداد عندك الهالة الروحانية لأنها بعيدة تماماً عنك ..

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 8 Thumb down 0

  18. متعاطف معاك
    17/01/2012 at 13:39

    أنت مريض بالمثلية الجنسية وتحتاج طبيب نفسي لعلاج هذا الانحراف

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 12 Thumb down 1

  19. أبو يوسف
    26/07/2011 at 05:05

    الله عز و جل أنعم عليك بالسعادة الزوجية و الانسجام مع زوجتك , و انت فضلت الشذوذ على تلك السعادة , نعم اخى انت شاذ جنسيا لان الشذوذ هو كل ما خالف الطبيعة , و زوجتك اذا كانت تفعل هذا عن رغبة و رضا فهى ايضا شاذة اما اذا كانت تفعل هذا ارضاءاً لك فسامحك الله على ما تسببه لها من أذى نفسى, اتق الله فى نفسك و فى زوجتك و حاول التوبة و ابلغ زوجتك بهذه التوبة لعلها تعود الى احترامك مرة اخرى

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 15 Thumb down 3

  20. alfarooq
    03/06/2011 at 18:57

    بالله عليك انت راجل انت والله تخلي مراتك تعمل فيك كدا طيب سؤالي لك
    بالله عليك بتقدر تبص في وجهها او تمنعها من شئ تفعله وانت غير راض عنه
    حبيبي اذا استقام رجل البيت استقام كل من فيه زوجة واولاد
    والله سوف تندم لانك سيأتي يوم لا تقدر تحكم فيه علي بنتك وابنك
    لانك لا تحس بالرجولة من داخلك لازم تكون رجل مع نفسك وصادق من داخلك
    حتي تقنع الاخرين بس اسمحلي انت فعلا انت في النهاية لا احترمك ولا احسبك رجل
    يا م؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 39 Thumb down 5

  21. اورهان
    17/04/2011 at 14:03

    يا اخي الي بتعمله حرام بحرام استعن بالله عز وجل وصل كل الفروض واطلب من الله بصدق انو يبعد من قلبك هاي الفاحشه وانشالله رب العالمين ما بخيبك

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 13 Thumb down 2

  22. محمد يوسف
    01/03/2011 at 17:10

    انا عيز اقولك بعد الكلام الجميل اللى الاخوان المحترمين دول قالوه بصراحه انا من راي انك مش بس تحاول تبطل العاده المدمره لحياتك دى انت تفكر انك تمحى الموضوع ده من زكريات مراتك لانك اكيد صاقط من نظرها حتى لو هى مش هتصارححك بده ووفقك الله

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 43 Thumb down 1

  23. مريم
    17/02/2011 at 23:55

    اتقي الدي انعم عليك نعمت الزوجة و القدرة حتى لا يغضب عليك ويحرمك بعدها ما حدا يمكن يعوضك الشي اللي بتعملو حرام يا اخي

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 22 Thumb down 2

  24. لله الامر من قبل ومن بعد
    17/02/2011 at 15:08

    بجد انا لو مكانك لقدر الله والله اتكسف ابص فى عيون زوجتى حتى لو هى زى مانت قلت يا اخى اختشى على دمك انا مكسوف ليك والله حتخلى الستات تشك فى رجولتنا حرام عليك

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 36 Thumb down 3

  25. أهلي
    16/02/2011 at 08:57

    هذا غلط وخطاء ومن اكبر الكبائر

    الله يهدينا وياك

    سؤالي لك …. كيف لو مراتك طلبت منك ان تفعل فيها نفس العملية المقرفه

    اكيد مش حتوافق والمصيبة الاكبر اذا رغبت وعملت مع رجل غيرك هل انت ترضي بذلك

    لاتنسى انك انت فتحت عينها ع الحرام وعلمتها عمل قوم لوط

    لك الخيار وارجو يكون اختيارك هي التوبه والبعد عن الرذيله

    والتائب من الذنب كمن لا ذنب له ( التوبه الصادقة طبعا )

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 32 Thumb down 2

  26. صوت الرعد
    15/02/2011 at 01:35

    هذه نتيجة مشاهدة أفلام الإثارة التجارية التي تسوق الشذوذ فيرسخ في النفوس ..

    سوف تصاب بارتخاء عضلة الشرج قريبا وتصاب بالتغوط اللاإرادي .. وقتها لا ينفع الندم

    نصيحتي أن تراجع طبيبا نفسياً وتحاول أن تبحث في أعماقك عن سبب هذه الرغبة وتعالجها ..

    خليك راجل!

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 23 Thumb down 2

  27. أيو جمال
    13/02/2011 at 12:30

    بصراحه دا كتيير يا راجل خليك راجل

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 26 Thumb down 2

  28. ابو البنات
    13/02/2011 at 11:17

    انت لسه بتسال

    ***** اخرج يا عم رد على الناس او اكتب اى حاجه انت حرقت دم الناس كلها بكلامك

    لو لسه عندك شىء من الضمير تحاور هنا مع الناس من وراء الشاشه ؟؟؟؟يمكن ضميرك يصحى ونقدر نقدملك نصيحه وثق فى هذا الموقع ….

    لو مفيش يبقى ربنا يهدينا ويهديك ويسترها على المسكينه اللى رمتها بايدك للتهلكه

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 21 Thumb down 2

  29. زائر
    11/02/2011 at 23:27

    ليه كده انت معاك واحده فى حلال ربنا ليه تعمل كده وهى تخليها تعمل كده حرااااااااااااااااام اتقى الله واستغفر ربك انه تواب رحيم

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 42 Thumb down 3

  30. muslim
    11/02/2011 at 23:03

    عن ابن عمر – رضي الله عنهما – قال: قال رسول الله -صلى الله عليه وعلى آله وسلم-: « من تشبه بقوم فهو منهم » وانت كده بتتشبه بقوم لوط وده طبعا حرام واسمه شذوذ لانها حاجه شاذه وليست عاده منتشره يعنى تقدر ان شاء الله تتخلص منها وخلى حياتك الزوجيه خاليه من اللى ربنا حرمه

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 28 Thumb down 3

  31. امينة
    11/02/2011 at 22:03

    ربما انت مستمتع ولاكن لما يصحى ضميرك سيقتلك تانيب الضمير افق ياخي من تملك الشيطان لك وهده الزوجة كيف تسكت على هدا العمل المقرف ولا تنسى انك من علمتها تخالف الله ورسوله ومع الاسف تعيشون مثل ))) اسفة على هدا التعبير الله يهديك الله يهديك رفي يفرج عليك افق ياخي الوقت قد حان

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 8 Thumb down 1

  32. توتا
    11/02/2011 at 20:58

    طبعا شذوذ بجد انا قرفت وانا بقرا المشكلة دى وازاى مراتك تقبل على نفسها تعمل كدة وانت ازاى تخليها تعمل كدة معاك لكا انت تركتها لية ترجعلها تانى بجد حرام عليك هو مش خطا بس دة اكبر حرام انك تعمل كدة ومراتك دى ربنا يسامحها عشان تقبل بكدة انا لو مكانها كنت اطلقت بكرامتى ولو مكنتش بطلت تفكير فى القرف دة

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 19 Thumb down 6

  33. ثامر
    11/02/2011 at 18:59

    انت طرحت حكاية لانعرف هل هي صحيحة ام لا ولكن انصحك الابتعاد تدريجيا عن هذه العادة المحرمة
    شرعا فزوجتك التي تمارس هذه الحالة معك كما ذكر الاخوة ستخونك وانت ستكون راضيا عن ماتفعل
    لانك الان لاشئ امامها والمرأة لاتعطى سرا اترك هذه العادة القبيحة واتق الله فهذه اللواطة بعينها وشكرالكم

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 8 Thumb down 0

  34. سوسو
    11/02/2011 at 18:07

    طبعا ده كده شذوذ انت متعرفش قوم لوط ولا ايه حرام عليك افرضوا وانتوا بتعملوا كده ربنا قبض روحكوا انتوا الاتنين وأهلكوا دخلوا لقوا المنظر ده تفتكر هيبقى ايه منظركم ادام الناس سيبك من كده ربنا هيعمل فيكم ايه وازاى مراتك وافقت بحاجه زى دى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وحط ف دماغك ان ده حرام وطبعا لو مراتك جابت بيبى اكيد هيعرف ف يوم م الايام وممكن هو كمان يبقى كده ويبقى انت كده اذيت اسرتك دنيا واخرة ربنا يشفيكم انتوا الاتنين من هذا المرض اللعين

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 12 Thumb down 1

  35. elmlah1988
    11/02/2011 at 16:49

    لو فرضنا ان ما تفعله حلال فانه من مكان حرمه الله ازا كان حرمه الله تعالى هزا بالنسبه للمراة فما بالك بالرجل اى ازا كان رجل فهو فعل قوم لوط وهو اللواط فكان جزائهم ان جعل الله لقريتهم عاليها سافلها ونظرا لقول النبى صلى الله عليه وسلم من حديث سيدنا جابر رضى الله عنه انه ملعون واللعن هوالطرد من رحمة الله فهزا شزوز محض اسال الله العفو والعافيه وان يهديك الى سبيل الرشادفالمراة تحتاج الى رجل لا الى امراة مثلهاوسرعان ما تنتهى فترة استمتاعها وتبحث عن الحقيقى مع غيرك ولو بالخيانةوتصبح انت مكسور العين امامها

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 2 Thumb down 0

  36. حبيبة
    11/02/2011 at 14:07

    ايه اللي انت بتقوله ده ايه الارف دة انت لسة بتسئال علي اساس ان انت لسة بيبي ماتعرفش دة يعتبر ايه لا حول ولاقوة الابالله انا بس مستغربة انت ازاي سعيدفي حياتك والله يا اخي دة لواط ربنا يهديك

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 13 Thumb down 1

  37. المستغرب
    11/02/2011 at 13:45

    اولا انت غلطان قوي وعايز من يبعدك عن هذا الطريق المخجل اذا كنت انته مش قادر تبعد.
    ثانيا اي زوجة معاك ليش توافقك على طلبك هيا مش ست ليش ماتمنعك وتحاول توقف معاك تتخلص من اللي انته فيه لو كانت ساعدتك كان حتكبر في نظر نفسها اولا وبعدين في نظرك انت مش تقلك حاااضر وتمشي في الطريق الغلط خاف من عقاب الله وراجع نفسك وعاقبها تطهر يااخي واتق الله واسف على مبادئنا وديننا لاحول ولا قوة الا بالله الله يهديكم يارب.

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 4 Thumb down 0

  38. طارق بورسعيد
    11/02/2011 at 06:35

    انت الان اقنعت زوجتك ان تمارس معك الشذوذ… هل انت لم تسقط من نظرها …وان لم تسقط…فهى الان تمارس معك وغدا ستمارس انت الشذوذ مع رجال اخرين..وسيكون فى بيتك وبعلمها …هذا ما سياتى..اذ كنت تحث بانه مازال يوجد عندك ذرة من الرجولة ابعد فورا… ولكنى اشك فى ذلك…. ربنا يهديك…. طبعا شذوذ…طبعا شذوذ….طبعا شذوذ

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 43 Thumb down 3

  39. المحلله
    11/02/2011 at 04:30

    مش عارفه اقولك ايه صراحه يعنى انت مستمتع بالطبيعى ليه تعمل كده هى دالوقت بتعمل معاك كده برضاها بعد شوبه هتقرف منك ومعلش هتشكك فى رجولتك وتستغربك ومش بعيد تطلب الطلاق ده حقيقى لان ده وضع مش طبيعى اناعن نفسى لو جوزى طلب منى كده هطلق منه ويمكن هى ساكته دالوقتى عشان عرسان لسه ولاحاجه بعد كده مش هتوافق وطبعا ده شذوذ انت بتخليها تعمل دور الراجل وبتعملك كده فى المكان اللى ربنا حرمه اتقى الله المكان ده محرم الراجل يعمله لمراته انت بتخليها هى اللى تعملهولك مكنتش عايز ارد على مشكلتك بس عشان لو مش فاهم يعنى يبقى وضحنالك الامر لو تخاف غضب ربنا ابعد عن كده فورا بدل ماحياتك تبقى سودا واتقى الله فى بيتك ومراتك

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 19 Thumb down 0

  40. احمد سمير
    10/02/2011 at 14:42

    اخى العزيز ايوه طبعا دا غلط ومن الكباير كمان حاول تبتعد عن الموضوع ده لانك كده بتقل فى نظر مراتك كده بقى ايه الفرق بينك وبين الست حاول تبعد عن الموضوع ده

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 17 Thumb down 0

  41. زائر
    10/02/2011 at 14:32

    للأسف الأخ السائل الذى يقول أنه مارس الشذوذ مع رجل زمان ولكنه الأن تزوج وبطل الشذوذ. ولكن أنت قلت حكايتك الاخرى عن ممارسة زوجتك معك بهذه الطريقه وكأنه شىء عادى . وانا أقول لك أنك لا زلت تعانى من الشذوذ الجنسى الخطير وايضا زوجتك التى تمارس معك واحذرك من عاقبة هذا الشذوذ أنه سيدمر حياتكم وان لم تعالج نفسك أنت وزوجتك فتذكر قوم لوط وتذكر النار وعذابها طبعا أنت لا تتخيل عقاب الله لأنك فى غفله أسأل الله لك ولزوجتك النجاه من هذا الشذوذ الذى يستوجب عقاب الله فى الدنيا قبل الأخره تمنيات لكم بالشفاء والتوبه

    حل مناسب حسب التصويت. وانت ما هو رأيك? Thumb up 18 Thumb down 0

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة