مشاكل الشباب مع البنات

حبيت بنت وفي واحدة تانية بتحبنى

المشكلة يا جماعة باختصار انى شوفت بنت حبيتها اوى وفضلت ادور على اى حاجة تخلينى اوصلها وفعلا وصلتلها وبعتلها رسايل كتير وعرفتها بحبى وكلمت والدتها وكلمت والدى ووالدتى وهيا كل دة كانت رافضة ترد عليا خالص ولا حتى تعرفنى وجهة نظرها عدا سنة وانا متابعها لحد مالقيت فية بنت تانية بتحاول تقرب منى وهيا بتحبنى والصراحة الاتنين ذى القمر كلمة الى بحبها وقلتلها كلمينى هتضيعى منى وماردتش برضو فكلمت البنت دى مرة واتنين وبدات احس بشعور تانى يامتها لحد ما الى بحبها عرفت انى بحب واحدة تانية فجات صدفة جمعتنى انا وهيا راحت معترفالى انها بتحبنى وانا بصراحة بحبها اوى
المشكلة دلوقتى فيها وفى البنت التانية اعمل اية كنت هستريح بجد لو الى بحبها دى ماكنتش كلميتى وكملت مع البنت التانية انما انا اعمل اية بجد انا تعبت اوى وخايف اجرح حد فيهم

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Sunday, April 16th, 2017 في 17:46

كلمات مشاكل وحلول: , , ,

ردود to “حبيت بنت وفي واحدة تانية بتحبنى”

  1. ابوالبتول
    18/04/2017 at 23:52

    ارى انك تتزوجهما الثتين هههههههههههههههههههه بضحك معك المثل يقول – خذ اللي يحبك ولاتاخذ الا تحبه انت – البنت الثانية هي الاجدر بك وتستاهلك لوكنت مكانك اخذها ولاافكرش في احد ثاني غيرها

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة