تفسير الاحلام

ياريت تردوا على تفسير احلام الزواج و العادة السرية

اولا انا للاسف كنت بمارس العادة السرية بس مش كتير كام ممكن كل اسبوع مرة لحد مبقت كل شهر مرة والحمد لله انا لما ابتديت اقرا عن العادة السرية الزبالة دى وعرفت اضرارها والاهم انى عرفت انى كدا بخلى ربنا هو اهون الناظرين ليا ده اكتر سبب خلانى الحمد لله بطلتها لانى مبحبش اغضبه المهم انا حلمت مرتين بانى ببقى نايمة فى الحلم وبيبقى نفسى اعمل العادة السرية جدا وبحس انى فعلا هموت لو معملتهاش وخلاص بقرر اعملها لكن فجاة بفتكر الكلام اللى قولتلكوا عليه وارجع فى كلامى بسرعة واقول استغفر الله العظيم واصحى من النوم اما الحلم الثانى فانا حلمت مرتين ان اخو صاحبتى لقيته بيحبنى وبيخاف عليا جدا وبيتابع كل حركاتى وبيسال عليا على طول وكمان صحبتى قالتلى ان اخويا بيحبك اوى ونفسه يتقدملك مع العلم ان ماليش كلام معاه خالص وبيقابلنى على طول وعمرنا مابصينا حتى لبعض. اما الحلم الاخير انا كنت دايما بحلم انى بكون واقفة على جبل والجو بيكون ضلمة والحتة بتمطر جامد وبيكون علو الجبل ده زى بحر وغويط جدا وبقع على الارض ومية المطر بتزحلقنى للبحر ده وبحاول ان ارجع برجلى وانا نايمة على الارض بس بلاقينى نزلت فى البحر ده وببقى عارفة انى خلاص بغرق وبستسلم لامر الواقع حمته كذا مرة الحلم ده وكان ممكن نفس النظام فى بحر عادى من غير جبل وبصحى مفزوعة من النوم ياريت تفيدونى ولكم جزيل الشكر.

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Saturday, January 8th, 2011 في 22:18

كلمات مشاكل وحلول: , , , , ,

3 رد to “ياريت تردوا على تفسير احلام الزواج و العادة السرية”

  1. ابواميرة
    31/12/2012 at 18:25

    شوفي يابنتي تفسيرالحلم الاول انك تتعرفي لشاب مش كويس يحاول يغويك ولكنك تصديه وينجيك الله من شره الحلم الثاني ان اخو صاحبتك دا شاب كويس حيتقدم ويخطبك من اهلك الحلم الثالث انك ماتصلي اوتتهاوني في الصلاة وابوك وامك زعلانين منك عشان ماتصلي هذاوالله اعلم

  2. الشيخ على محدين
    05/07/2011 at 16:33

    يا اختي العادة السرية موضوع يتعلق بل ارادة ولاكن بعض الناس يمنعهم ايمانهم من دالك ولبعض لا يمنعه مع انه ملتزم والموضوع الثاني هو انكي سوف تخطبي بي فترة قصيرة ان شاء الله اما حلم البحر فهو انهو يوجد معصية ترغبيها لا كن بنفس الوقت تتهربي منها ولله يهديكي

  3. محمد
    09/01/2011 at 09:44

    الحلم الأول دليل على انك في مشكله وانها هتنحل بإذن الله المشكله دي يا بتكون خاصه فيكي.. زي العاده السريه او مع حد مامتك او باباكي.
    الحلم التاني بتاع اخو صحبتك.. فمعناته بيفكر فيكي بس لسه مش بيحبك زي منتي متخيله.
    الحلم التالت معناه انك مزعله باباكي او مامتك في موضوع … الحل انك تسمعي كلامهم لان فيه صالحك.. واذا فضل الحلم ده يراودك بعد ما تسمعي كلامهم فمعناه انك مزعله ربنا في حاجه…. ممكن مش بتتوكلي عليه وتتوكلي على ناس… بتثقي في حد غيرو… وهنا الحل انك دايما تتوكلي على الله وتخلي ثقتك في ربنا لوحده.. مش حتى في نفسك الضعيفة… ولازم على طول تدعيه وتطلبي منه يهديكي.

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة