مشاكل الخيانة الزوجية

احب زوجة صديقي ولا اريد خيانته

ارجوا ان تساعدوني في حل انا احب زوجة صديقي وهي كذلك بالعكس هي تموت في واحنا بالغربه مع بعض وكل يوم تجبر زوجها على ان يدعوني لمنزلهم سواء للغذا او للعشاء او للبيات واوقات كثيرة يخرج زوجها لعمله وانا موجود بالبيت واحلف بالله ان لحد وقتنا هذا لم المسها ونهرتها اكثر من مره بل وتركت المنزل وخرجت ولكن لا اعرف لماذا ارجع واذهب لهم المهم اكثر من مره عملت مشكله وحاولت الابتعاد وهم يحاولوا ان يصالحوني بهم ويجولي بيتي مع العلم ان احنا نبعد عن بعض حوالي 100 كيلوا ويسهروا ويمشوا وبتتصل كمان على في اليوم اكثر من 20 مره افيدوني ابعد عنها ازاي وعنه

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Tuesday, November 23rd, 2010 في 00:48

كلمات مشاكل وحلول: , ,

28 رد to “احب زوجة صديقي ولا اريد خيانته”

  1. ابوالبتول
    14/07/2018 at 22:28

    الاخ صاحب المشكلة صديقك هذا شخص ديوث حتى لو راك مع زوجته تمارسوا الجنس لن يحرك ساكنا بل سوف يكون سعيدا بهذا الشئ عاوزك تبعد عنهما وتتجنب زياراتهم قدر المستطاع حتى لاتقع في الحرام مع زوجة صديقك والشيطان لم يمت وقد تغويك هذة المراة الخبيثة وتوقعك في الحرام معها اتقي الله عزوجل وابتعد عن العلاقة مع زوجة صاحبك والافضل تترك زيارتهم ولاتروح لعندهم او ترد على اتصالاتها بك وربنا يسترعليك ويصلح حالك ويبعدك عن المحرمات والوقوع فيها ويكفيك شر هذة المراة وخبثها

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  2. الفهدالاسود
    02/03/2016 at 10:01

    حدثنى صديق عزيز بانه كان يزور صديق له دائمافي البيت ويعزمونه على العداءاوالعشاء ويسهر عندهم لساعات متاخرةمن الليل وكانت له زوجة قال في البداية كانت ماتجلس معنا لكن بعد التعارف وكثرةالزيارات لهم بدات في الجلوس معناوتجاذب الاحاديث والطرائف والمواقف الضاحكة اللي موجودةفي حياتنا واحيانا نلعب ورق الضومنة اوالكوتشينة وقال زوجهاطبيب نساءوولادة دائما المستشفى يطلبوه لحالات مستعجلة ويذهب ويتركنى مع زوجته فقال بدا الشيطان يلعب براسي وراسها وصارنا في حالة هياج واثارة جنسية لاتوصف من قبلات حارة واحضان ورقص عاري وتغنج في الكلام ومشاعر رومنسية حتى وقعنافي المحظور وهوالزنا دون شعور منا بعوافب مانفعل وتكرراللقاءلاكثر من 2سنة كلما نشتاق لبعض نمارس الجنس حتى اافتضح امرنا من قبل احدى الجيران واخبر صديقى الدكتور بذلك وحصلت مشكلة كبيرة بينى وبينه وطردني من البيت وانهى كل صداقتي به ورحل هووزوجته الى مدينة اخرى وانقطعت كل اخباره عنى وقال اتمنى اني لم افعل كلهذا مع اعزصديق عرفته في حياتي لكن ارجومن الله التوبة والعفوالمغفرة لي وان يسامحنى صديقى عل كل مافعلت به ودي والله هي الحقيقة

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 3

  3. الفهدالاسود
    02/03/2016 at 09:45

    اخي المثل يقول = دقة بدقة وكماتدين تدان= اتقي الله عزوجل وابتعد عن تلك الشيطانة الفاجرة زوجة صديقك واياك والتحدث معهااو زيارتها والخلوة بها لامانع ان صديقك يزورك اويتكلم معك لكن لاتتساهل مع زوجته او تامن لها فهي امراة بلااخلاق ولاتربية وماخلارجل باامراةالاكان الشيطان ثالثهما-والله يوفقك ويهديك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

  4. مغترب عاشق
    13/01/2016 at 03:03

    يا أخي سبحان الله.. شعرت أنك تتحدث عني مشكلتي… أنا بالضبط نفسك واقع في حب زوجة صديقي وهي تعشقني وقررت الإبتعاد عنها مرات وكلما أبتعد عنها, طبعا أذكرها بالله , أرجع واشتاق لها, لكن أتمالك نفسي فأراها هي من تتصل بي وتبكي شوقا لي… فيضعف قلبي وأرجع لأراها, ليس بيننا شيء محرم أو خلوات محرمة,, المهم في النهاية عرفت الحل والحمد لله,, إقتربنا جميعا من الله وعلمت صديقي لا يجوز الإختلاط, ثم طبعا والحمد لله تزوجت بإمرأة ثانية, علما إني متزوج, يعني صار عندي زوجتين كي أعف نفسي فقط.. وخففت جدا علاقتي مع صديقي بالزيارات .. لكن لا أخفي عليك أنني بين الحين والآخر أحب أن أسمع أخبارها وأطمئن عليها.. ولاتنسى الدعاء فهو ضروري, والقرب من الله تعالى.. وأعانك الله يا أخي .. أخوك مغترب عاشق

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  5. محمد
    28/01/2014 at 19:25

    استعن بالله لانه ليس لها من دون الله كاشفة واصبر علي قدر المستطاع

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 2 Thumb down 0

  6. ابو محمد
    18/02/2013 at 08:28

    السلام عليكم
    اقول لك اتقي الله ولا تدع الشيطان يغويك
    جزاك الله خير حاول ان تبتعد عنهم نهائياً

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 3 Thumb down 0

  7. ربنا كريم
    13/11/2011 at 05:52

    اتقي الله هذه شيطانه تسير في طريق الحرام وتريدك معاها وان لم تجدك سوف تبحث عن غيرك وربنا هو العالم لا تتمادى في هذا الطريق فانت تعصي ربك وتخون صديقك وتخون الأمانه فصديقك ائتمنك علي بيته (مع تحفظي الشديد علي موقف صديقك المخذي) ولكن كن صديق صدوق يخلص القول والفعل وتزكر ان كل شيئ سلف ودين ودقه بدقه ولو زدت لزاد السقا ومن زنا بالدراهم او الهدايا سوف …. اتقي الله وابتعد عن طريق هذه الشيطانه باسرع وقت

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  8. نفس المشكلة
    28/12/2010 at 13:21

    الموضوع صعب جدا وأنا عارف وحاسس أكثر من أى واحد نفس الموقف أنا فيه غالبا الست هى الشرارة الأولى اللى بتعطيك الاذن بالتدخل الست دلوعة وجميلة وذكية وبتتحرش بي كمان وممكن قدام زوجها وتعملها على سبيل الضحك من حين لآخر تلمسنى وترينى صدرها والله يحدث ولا أكذب أنا مستأنس بكده لكن ضميرى بيموتنى كل يوم ألف مليون مرة الحمد لله لم أغلط نهائيا معها وصارحتها أن دة أخرته وحشه خلينا اصحاب أحسن علشان ما ترضيش لزوجك يكون بيحبك وبيتمنى لك الرضا وانتى تخونيه حاولت الابتعاد ولم انجح ولكن اتفقنا على عدم السلام باليد نهائيا عدم الجلوس معا بغرفة واحدة وحدنا تحت أى ظرف نهائيا عدم الخروج للأسواق نهائيا عدم اظهار امكانيات بعضنا البعض والاستفاضة فى الشرح نهائيا عدم ذكر عيوب الطرف الاخر نهائيا وبعد كل دة نروح نعمل عمرة كل واحد لوحده ويعتبر الثانى أخوه وأعتقد النتائج ممتازة

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 2

  9. ايمن
    17/12/2010 at 01:09

    اعمل مشكله معى صحبك وغير سكنيك ورقم تلفونك واخبره انى انا عماتى كدى علشان بتحب صحبك وقله ارجعى الى الله

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  10. فارس
    03/12/2010 at 16:48

    دقة بدقة ولو زدك لزاد السقا كما تدين تدان وكما تفعل مع زوجة صديقك فعلم ان زوجتك سوف يعمل بها من شخص ما فاتق الله ولاتذهب الى بيت صديقك وابتعد عن تلك الشيطانة التي تريد لك العذاب والفضيحة وداوم على طاعة الله والاستغفار والاستعاذة بالله من الشيطان فانا مثلك في غربة واعيش بمفردي ولكن اشغل نفسي بالصلاة والذكر وطاعة الله حتى يحفظ الله بناتي وزوجتي

    قيم هذا الحل سلباً او ايجاباً: Thumb up 4 Thumb down 1

  11. محمد فؤاد
    01/12/2010 at 23:21

    يأخى بالله عليك ترضى ان زوجتك تحب عليك او تعرف غيرك او تصافح حد غيرك .
    يأخى فى الله . دقة بدقة ولو زدت لزاد السقا .
    ابعد كل البعد عن صديقك هذا ولا حتى تكلمة لان طول مأنت صاحبة صدقنى الشيطان شاطر جدا فى ايامنا اللى ميعلم بها الا ربنا . كيف حالك ان عرفت ان زوجتك تحب احد غيرك كيف حالك ان عرفت انها تخونك . فبالله عليك اتقى الله فى نفسك وزوجتك واولادك . واعلم ان الله يمهل ولا يهمل . اتقى الله اتقى الله وابعد عن الانسانة الخاينة لعرضها ولدينها ولزوجها … الله يدلك على الطريق الصحيح
    اياك يأخى فى الله من ان يغضب عليك ربنا العلى العظيم ويصلت عليك الدنيا فأعلم انك خسرت الدنيا والاخرة ……ابعد ابعد ابعد الله ينور طريقك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

  12. عاشقة القران
    28/11/2010 at 09:50

    مش هسالك ال كما سال النبى صلى اللة علية وسلم الشاب
    اترضاة لامك ؟اترضاة لاختك؟ اترضاة لزوجتك؟ان اجبت ب لا
    فقد اجبت نفسك وان اجبت بنعم فعلم انة
    من يزن يزن ولو بجدارة ان كنت ياهذا لبيب فافهم
    والعم ان الله يراك ومطلع عليك وان سترك فى الدنيا والله
    ليفضحنك على روؤس الخلائق وقال تعالى
    (يوم يعض الظالم على يدية يقول ياليتنى اتخذت مع الرسول سبيلا*
    ياويلتا ليتنى لم اتخذ فلانا خليلا *لقد اضلنى عن الذكر بعد اذ جاءنى
    وكان الشيطان للانسان خذولا)

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

  13. نونس
    26/11/2010 at 05:37

    باختصار لازم تنهى هذه العلاقة حتى لا تصبح خائن للامانة لان صاحبك امانك على زوجته فلا تخلف ظنه فيك لازم تبعد لان هو اولا صديقك قبل ما تكون هى حبيبتك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  14. اسمع كلام مجرب
    25/11/2010 at 13:30

    هتشوف الويل انت عمر خبرتك فى الدنيا ما هتكون زى اللى جرب والله هتندم وهتشك فى امك وفى اختك وفوق كل ده مش هتعرف تتجوز هتشوف كل بنات حوا بنفس النظره الوسخه انت تقدر تبعد لكن انت من جواك عاوز كده بعدك دلوقت هيتعبك شويه لكن هيريحك كتير الكتير بعد كده اسمع الكلام وبعدين فين حق الصداقه وحق الصداقه رقم واحد الامانه وانت زى مابتقول ملمستهاش يبقى لو عاوز تشوف صاحبك تقدر تقابله بره وقلل عدد مرات المقابله ومفيش دخان من غير بطاطس بتتحرق على النار وانصحك الاف النصائح البعد هو الحل تختار زوجة صاحبك ولا الجنه وتذكر قول الله تعالى (ولا تمدن عينيك الى مامتعنا به ازوجا غيرك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 2 Thumb down 1

  15. ابو محمد
    24/11/2010 at 21:56

    ياعم بكل صراحة هقولك كلمة فيا الشفا ولا تتبعو خطوات الشيطان وانت الان صديق بمنزل كلة شياطين ةاذا حفظك اللة لحد هذا الوقت احمد اللة علي ذالك وضع نفسك مكان صاحبك هل انت تقبله ان يفعل بيك هكذا وطبعا كل ماتبعد الشياطين تهيج وتحرك غريزة الشيطانة الثانية انفد بجلدك لانة كما تدين تدان واعلم انك اذا غلط مرة سوف تدمن الغلط ويموت كل شئ حلو فيك واولهم ضميرك وتدخل بقا ياتري الاولاد دول ولادي ولا اولاد صاحبي وتحمل علي اكتافك اثقال من الذنوب انت الان في بر الامان غير جوالك وسكنك واقطع صلتك بهذة العائلة لانها فعلا الطريق الي الهاوية وان لم تعمل بهذة النصائح فانت تريد ذالك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 1

  16. احلى راى
    24/11/2010 at 19:25

    بس يا سيدى هات واحد صحبك وخلية دئما معاك تروح اى مكان يكون معاك ولو عزموك عندهم خده معاك طبعا صحبك دى هيكون اشجع منك ويصاحب الست مراة صحبك يجى التانى من الشغل يلاقيهم مع بعض يقتل مراتة وصحبك وتستريح منهم كلهم وتريحنا من السلبية بتاعتك دى يا راجل عيب عليك الست لو لقيت من الشخص الى امامها عدم اهتمام هتسيبة فى حالة شوف انت بتعمل ايى معاها فى الكلام وقول عكسة لو فعلا بتحب صحبك او اتكلم مع صحبك فى غيبها على علاقة مع الستات يخاف من كلامك ويبعد مراتة عنك حاجات كتير ممكن تعملها لو فكرت شوية

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  17. الكلام المظبوط
    24/11/2010 at 19:20

    انا هؤلك الحل الصحيح والحل الي يفيدك ويفيد صاحبك ازا انت بتحبة وخايف علية طبعا انا بقولك قول لصاحبك علي اقوال مراتوا وحزرو هو ممكن يزعل بس انت تكون عملت الي عليك لان انت لو زعلت وسبتهم من غير ماتعرف جوزها ممكن تحاول مع حد تاني غيرك لان واضح ان جوزها مقصر دة لو بتحب صاحبك ؟؟

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  18. نيفو
    24/11/2010 at 15:18

    دى ست مش كويسة ابعد عنها فورا لان واضح جدا انها سفيرة ابليس لك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  19. ابوكمال
    24/11/2010 at 14:17

    يا اخي انصحك بالابتعاد عن هذة الاسرة وإلا سوف تندم في يوم من الايام
    اتق الله في نفسك اولاً وفي صحبك ثانياً

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  20. الله ناظر الى
    23/11/2010 at 22:48

    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا مش هطول عليك بس عايزه اقول انك لازم تبعد عن البيت ده وعن هذه الزوجه بأى شكل من الاشكال(غير نمرت تليفونك _قلل زياراتك _لا تتحدث معها ابدا ولو اضطررت لذلك خلى اسلوبك معاها جاف واذكرك بعده اشياء .اولا : كما تدين تدان اوعى تنسى الكلمه دى واعلم انك اذا فعلت شيئا سيكون ذلك دين عليك وسيأخذمنك كما انت فعلت . .ثانيا: اتقى الله واعلم انه مطلع على كل ما تفعله . ثالثا :اعلم انه من يتقى الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا يحتسب . وتذكر سيدنا يوسف عندما دعته امرأه العزيز فأبى وكان السجن احب اليه مما تدعوه اليه رابعا :اشغل وقتك بالقرأن والحفظ والله يحفظك من السوء .

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 2 Thumb down 0

  21. عبد الله
    23/11/2010 at 22:26

    يا سبدى العزيز ابعد وازعل مع صاحبك قبل ا ما هي تعملك مصيبه مع صاحبك ان كيدهن عظيم

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

  22. أمير الظلام
    23/11/2010 at 18:57

    ياراجل قول كلام غير دة عايز تقنعنا كلنا انه كل دة وزوجها مش شك ولا للحظه فى الموضوع والا فى حاجه خفيه فى الموضوع المهم لو انت صادق فى كلامك وخايف ربنا فعلا وعايز تحافظ على عشرة صديقك والعيش والملح هددها انك هتبلغ زوجها واتقى الله فيها وفى نفسك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  23. حل
    23/11/2010 at 13:49

    انت شخص روحك حلوة وعشري واصيل وزوجها واثق فيك جدا وهم بستانسوا بيك وبي زيارتك علشان كده بيسافروا ليك 100 كيلو.
    في ثغرةممكن تدمر علاقتكم وهي انك مش متجوز وحاسس ان زوجة صديقك ممكن تغريك وتنهار .
    كونك نهرتها اكتر من مرة بيدل ان الامر وصل مرحلة الخطر.
    الحب مش حرام بس الحرام هو الحرام اللي انت عارفه، وزوجة صديقك مش قادرة تضبط الحدود دي
    وانت ممكن تنهار.
    الحل :
    (1) عدم الخلوة بزوجة صديقك ابدا.
    (2) اخبر زوجة صديقك انك تقدر مشاعرها تجاهك وانك تتمني لهم كل الخير وانك بصدد الزواج وانها لم ولن تكون ابدا غير زوجة صديقك .
    (3) رد علي تلفوناتهم في حدود الاطمئنان علي صحة بعض في الغربةوفي وجود زوجها ولا تسترسل في الحديث اذا اتصلت بك بحجة انك مشغول .
    (4) زيارات بدون مبيت علي فترات متباعدةوفي المناسبات.
    (5) اتجوز حتي تملا فراغك العاطفي وشجعهم علي الانجاب حتي تملا فراغ الزوجة.
    (6) انت انسان شهم وابن اصول ونبيل علشان كده هم حريصين عليك ، ربنا يكرمك ببنت الحلال.
    لو عندي بنت حولك كنت جوزتهالك بدون تردد لانك فعلا راجل ، خليك راجل واوعك تنهار
    ومن يتق الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا يحتسب ، اكثر من الاستغفار فمن لزم
    الاستغفار جعل الله له من كل هم فرجا ومن كل ضيق مخرجا
    ربنا يوفقك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 4 Thumb down 0

  24. الصريح
    23/11/2010 at 09:46

    دائما النفس البشرية فى خطاء ولكن الانسان لايتمادى فى غفلته
    ياريت تبعد عن هذه السيده وتحافظ على صديقك اخوك الذى ائتمنك على عرضة وبيته
    صديقك الذى اعتبرك اخ له وتركك فى منزلك
    اعمل المستحيل ولا تضحى بصديقك

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  25. صلوا على نبيكم محمد(مسلمه
    23/11/2010 at 09:40

    اولااما صديقك ده ديوث كبير لما يترك صاحبه ياكل ويبات ولا كمان يخرج ويسيبك فى البيت ده يستاهل اللى جراله اما اهبل وواثق فيك بهبل الديوث اما انت لو بتخاف ربنا بجد ابعد عن هذا البيت فورا وغير نمرة تليفونك علشان متتصلش بيك ولو عندك دين حاول تفهم صاحبك الديوث باسلوب رقيق انك سمعت شيخ بيقول ان دخوللك بيته ورؤيه زوجته اكيد طبعا متبرجه وبدون حجاب حرام وانه حرام انك تكون معاها بمفردها طبعا هو هيعترض وانت عارف السبب ما هو ده طبع الديوث قول له انا عارف ان انا كويس وزوجتك كويسه لكن انا لازم انفذ اوامر الله وصمم على رايك وابعد عن صديقك وزوجته دى خالص لو انت قد عقاب ربنا استمر لكن لو مش قد عقاب ربنا يبقى الحق نفسك قبل ما تروح فى الداهيه او ربنا ينتقم منك فى حاجه ملهاش حل

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

  26. مستر : محمد صفوت
    23/11/2010 at 08:15

    كون إن صاحبك يتركك فى منزله مع زوجته دليل على إنه مش تمام و…….و…….الخ
    و لو كنت انت متجوز و مراتك عارفة العلاقة إل بينك و بين زوجة صاحبك يبقى بصراحة انت و زوجتك و صاحبك و زوحته كلكم مش تمام و ……
    و خلى بالك ::: كما تدين تدان.. ليك أم و ليك أخت و ليك بنت .. إذا انت اتبعت الهوى و الشيطان هيتعمل فيك ذى ما انت عايز تعمل فى الناس .. إبعد إبعد إبعد و اتق الله و انت أكيد عارف إزاى تبعد بس الشيطان و نفسك مزينين لك الوضع. اتق الله اتق الله اتق الله

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 1 Thumb down 0

  27. غفرانك ربى
    23/11/2010 at 05:47

    من لم يتأدب مع الله فوق الارض سوف يؤدب فى كفنه تحت الارض
    اتقى الله يا اخى وابعد قبل ما الشيطان يزين لك اعمالك وتقع فى الفاحشه
    يا اخى انت لا تدرى النفس ال بتاخده هايرجع ولا لأ خاف من عذاب الله
    ولو ان عاوز تبعد هاتبعد انت بتعمل حجج عشان مبسوط ابعد قبل ماتقع فى المعصيه
    الموت قريب مننا ومحدش صغير عن الموت ربنا يحسن خاتمتنا جميعا
    انت لو عاوز هاتمنعها لكنك مستمتع او الشيطان مزين لكن الاستمتاع

    {الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ }النور2

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  28. ملاك برئ
    23/11/2010 at 02:37

    بص
    انا هجيبلك مالآلآلآلآلآلآلآلآلآلآلآخر

    الموضوع يقتصر عليك انت بس
    بمعني

    انك لو محترم و كدا و دا اتضح من كلامك اللي فات
    يبقي ابعد عنهم بأي شكل مالأشكال
    حاول تختلق اي اعذار و ان تطلب الأمر اتخانق معاهم و ابعد خالص
    بس كفاية انك تعرفها بعد ما تتخانقوا انها هي السبب
    الحب حاجه مش بإدينا
    بس حتي لو عاوزه تحبك و مش عارفه تنسي تحبك بينا و بين نفسها
    لكن اللي حصل دا بجاااااااااااااااااااااحه
    و مينفعش تترد الا بكدا

    اما بقي لو انت عاوز تقضيها و العملية مش فارقه معاك
    خلاص
    دي مصلحة شديدة يا معلم
    و دوس معاها و طنش صاحبك
    الفرصة اللي زي دي الواحد مش بيلاقيها كتير
    اظن انا جمعتلك وجهتين نظر متناقضتين تمااااااامااااااا

    اتمني اكون افدتك برأيي المتواضع

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة