انا انثى عمري 16 سنه
سافرت امي للمكه
وكنت ارتب غرفه نومها فوقعت عيني ع شريط فيديو
اخذته ووضغته بالفيديو
وصرت اتفرج عليه
كان هو فيلم اباحي
اشتعلت شهوتي وانا لم اكن اعمل ماالسبب او لماذا هذه الحراره بجسدي
من الفضول والشهووه عملت حركاتهم
وبعدها فقدت عذريتي 🙁
لانني رأيت الدم بيدي 🙁
لم اكن اعلم الموضوع
وبعدها ب3 اسابيع قريت موضوع بالنت ان الدم دليل ع فض غشاء البكاره 🙁
ماللعمل
علمأً اني محافظه ع الصلاوات والاستغفار والتصدق 🙁
عاوز احكي لك ولكل من يسمعنا تلك القصة فهي حقيقة حصلت مع زوجتى فقدلاحظت عليها انها دائم تكون باردة معي في الجماع عكس ماكانت عليه في السابق ولماسالتها قالت لاابدا مافي شي انا طبيعية وكانت تزورها في الاونةالاخيرة بنت خالتها وهي فتاة منحطة وغير محترمة وسلوكها مش كويس وفي ليلة قررت ان بنت خالتها سوف تبات عندنا لان اهلها مش موجودين في البيت وجيت من العمل متاخر ودخلت لكي انام وارتاح من عناء الشغل طوال اليوم وانتظرت قلت ممكن زوجتى تاتي وتطمن علي ولكن لم تاتي ورحت اتسحب بشويش الى غرفة الضيوف واسمع تاوهات بصوت منخفض واذا هي زوجتى وكان الباب مغلق عليهما وبه فتحات صغيرة قربت منها وانظرالى شاشة التلفااز وارى مشهد اباحي امراة ورجل يمارسون الجنس وارى زوجتى وبنت خالتها وهما عرايا تماما وبنت خالتها تدخل اصابع يدها في مهبل زوجتى وكانهما يمارسون الجنس معا وكدت اجن من هول مارايت ورجعت لغرفتي وتظاهرت بالنوم حتى انها بعدما انتهوا جائت ونامت بجواري ورحت الصباح للعمل كالعادة واتصلت عليها الظهر واخبرتنى ان بنت خالتها تريد ان تروح لااهلها وتستان منى ان اسمح لها بالذهاب معها لرؤية خالتها والسلام عليها قلت ماعندي مانع روحي ورجعت للبيت ورحت ابحث عن هالشريط حتى وجدته في دولاب ملابسها اخفته عنى ورحت مشغله واتفرج عليه واخفيته عنها في مكان اخر وعندالمساء رجعت زوجتى للبيت وكنت في انتظارها حضرت العشاء والشاي بعد الانتهاء من الطعام جلست اخلص اوراق العمل وهي راحت تبحث عن الشريط وقلبت الغرفة راسا على عقب ودخلت عليها وقلت خيروش قلب الغرفة كدا مضيعه شي قالت لاحبيبي سلامتك مافي شي ذهبت للمطبخ وانا احضرت الشريط وقلت لها قصدك على هذا والا وجهها اصفر واحمر وارتبكت قالت ماادري عن ايش تتكلم قلت لها من متى وانت تتفرجي على هالافلام الاباحية الوسخة ومن اعطاك هالفليم وراحت تلف وتدور وقمت على الفور وصفعتها كف على وجهها قالت ارجوكي سامحنى والله يلعن الشيطان وساعته وقعدت تبكي بحرقة وندم وقلت لها توبي لله عزوجل واتستغفريه واقطعي علاقتك بنت خالتك السافلة الحقيرة ولاابغاها تدخل بيتي بعداليوم وقمت كسرت الشريط ورميته في الزبالة والحمدالله انها اقلعن عن المحرمات والمعاصي وانصلح حالها وصارت ملتزمة تخاف الله ووتحافظ على صلاتها وصيامها وقراءةالقران باستمرار وحمدت الله على هدايته لها وصلاح احوالها
ازاي ده حصل يعنى امك تتفرج على الافلام الاباحية وكمان تروح للعمرة اوالحج بمكة وهي حاملة تلك الذنوب والمعاصي مافكرت في بنتها المراهقة لو شافت تلك المناظر القذرة ايه ممكن يجرى لها للاسف امك ست غير محترمة بالمرة دي الحقيقة وانتي لازم تتوبي الى الله عزوجل وتقلعي عن مشاهدة تلك الافلام الخليعة المحرمة وتتركي ممارسة العادة السرية ولوفعلا حدث لك فض غشاء البكارة وتاكدت من ذلك من خلال الطبيبة فلازم تخبري امك بالحقيقة عشان تتحمل المسؤلية وتعرف انها اساس تلك المصيبة وتقدري تعمل عملية لترقيع غشاء البكارة عشان تستري حالك وتعيشي مثل بقية البنات حتى يكرمك الله بابن الحلال اللي يتقدم لك ويتزوجك والله يسترعليك ويصلح حالك وكل بنات المسلمين اجمع
خبي سرك جوه قلبك مش رح تكوني العانس الوحيدة في مصر
اي عريس يجيك ارفضه باي حجة
اخبري والدتك
ما تخافي … و الله يسترها معاكي وانا بأيد كل الحكي الي انقال لازم تحكي لمامتك ضروري جدا تعرف عشان يسدقوكي لو ما حكيتي و انكشفت القصة ما حدا رح يصدقك و رح تندمي انك ما حكييتي … استغفري ربنا و ادعيلو انو يهون الامور معك و الله يستر عليكي و عكل المؤمنات 🙂
انا تعرت لمثل ها الموقف بس نصحيه انك تخبري امك
غريبه الحياه دى يتفرجوا الكبار ويتعبو ويدمرو الصغار طبعا لازم تقولى لامك والا بكره عمرها ما هتصدق القصه منك لازم حالا وقبل فوات الاوان المشكله مشكلتها لانها سابت حاجه زى دى فى متناول اولادها وبناتها والمفروض ان دى حاجه فى قمة السريه بينها وبين زوجها
صارحيها ليس هناك حلا اخر قبل فوات الاوان
الحل ان تخبري امك وبوكي ويكون الحل عمل وليس معنوي يعني عمل عملية ترقيع
صارحى مامتك احسن لانهااساس المشكلة واكيد هتلاقى حل
لازم تصارحي والدتك اولا وتبعدي عن العاده دي حتي لو كانت دي المره الوحيده في حياتك عشان متتعودتيش عليها وتبقي مشكله كبيره ليكي وربنا معاكي ان شاء الله متقلقيش
ربنا معاكى يا اختى وربنا يسترها مع كل البنات يااااارب
الغلط على امك السابت حاجه ذى كده ولو ابوكى مطلقها او ميت يبقا الست دى مش تمام واقلب القدره على فمها تطلع البنت لى امها ربنا يسترها عليكى يا اخت واكشفى احسن والعلمليات رخصت الايام دى
ربنا يسترها عليكي يارب لازم تقولي لمامتك ضروري حته لو هتزعق ساره معاملتك مع بنت صح بس فهميه ممكن تسمع ايه من صحبها او تشوف ايه عشان مش تعرف حاجه ويبقا عندها حب استطلاع ربنا يسترها علي امه محمد ياااااااااارب
لازم تصارحي امك فورا علشان تتصرف
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بنتي العزيزه لا تخافي ولاتحزني احيانا عرائس يتزوجون ويدخلون بهن ويتركوهن فتره ويرجع غشاء البكاره الى وضعه الطبيعي اذا ما دخل بك احد فلا تخافي فهو يرجع يلتحم باذن الله ولا تخافي ولا تعودي لهذه الاعمل نعل الله ناكح يداه استغفري وصدقيني سوف يرجع لوضعه الطبيعي استعملي الشبه والملح في الغسول وبعدها ادعيلي ربي يستر عليكي وعلينا وعلى سائر المؤمنين
امك هى السبب فى كل ده وخصوصا ان البنت فى الفتره دى ضعيفه جداااااا وممكن تنهار فى اى وقت لانها بتمتلك كميه هائله من الشهوه فلازم زى ماالاخت قالت انك تقوليلها كل حاجه وتخليها تتصرف واكيد طول ماهيا جنبك هتحسى بالامان وربنا يوفقك ويستر عرضك وعرض امه محمد اجمعين اخوكى ابو ريان
حبيبتى متخفيش عرفى مامتك بهدوء وانتى مؤمنة صلى اكتر قربى من الله اكتر وتوبى ربنا غفور رحيم وروحى لدكتورة بس قولى لى مامتك عرفيها قربى منها براحة خليها زى اختك وعرفيها
متزعليش مني السبب الست والدتك لانها المفروض مكنتش دخلت البيت حاجة زي دي اصلا انتي تحكيلها علشان تعرف تتصرف وتصلح غلطها لانك مش غلطانة لوحدك الغلط غلطها هي من البدايه
وقبل اى اى حاجه ااستغفرى ربنا كتيييييييير
قولى لمامتك اللى حصل وانك انتى اللى خايفه من اللى حصل وقوليلها انتى السبب فى دا وانك مش عارفه كنتى بتعمللى ليه كدا وربنا معاك ومعانا
ياحبيبتي لازم تحكي لمامتك وفي حل عندى حلو انك تروحي انتي وهيا للدكتوره نسا وتشوف الاول هل انتي بنت ولا لاء ولو طلعتي مش بنت يبقي هاتسبتي الحاله في تقدير طبي من المستشفي وتقولي فيه انك حصلك كدا غصب عنك وعلي فكره قبل ماتعملي كل دا اتاكدى من انك قايله الحقيقي عشان التقدير الطبي والكشف هايسبت الحاله كامله ولو متطلعش كلامك صح هتكون مصيبه لاني الطب دلوقتي بيبن كل حاجا ومن راجل ولا حادثه ولا ولا وبالوقت والثانيه ولمه تطلع شهاده انك حصل دا غصب عنك ومن غير ماحد يلمسك اكيد اللي هاتجوزك دا هايقدر بس مش لازم تحكي لحد موضوع الفيلم الجنسي داغير لمامتك لانك هاتفضحي وهيكون شكلك مش عايزه اقولك
اوعي تخافي وتخبي عنها الموضوع ده وإلا انت اللي هتشيلي المشكلة كلها على راسك وكمان متتأخريش على انك تعرفيها
لازم تقولي لمامتك ولسببين الأول وده الأهم إنها تحل المشكلة ده والسبب الثاني إنها تتكسف على دمها وتحس إن هيه السبب في اللي حصللك .
العمل بسيط جدا يا حبيبتي شايفه الكلام اللي كتبتيه هنا قوليه بالحرف الواحد لوالدتك علشان الست والدتك تعرف ان دي غلتطها هيا ازاي تخلي شريط فيديو وعندها بنت في سن مراهقه سن حرجه ده احنا خايفين على اولادنا بدون حاجه ازاي هيا بتقتني حجات زي دي المفروض ان هيا توصيك وتنورك عن الفتره دي ده انا عندي بنت ربنا يستر عليها عندا 11 سنه وكل يوم قبل ما تروح المدرسه اوصيها واقولها خلي بالك من نفسك ومن اللي حواليكي واي حاجه بتحصل وياكي كلميني في الموبايل ولما ترجع من المدرسه اسالها يومك كان عامل ازاي وكل شويه اروح اطمن عليها واشوفها بتكلم مين بتلعب ايه على النت دي والدتك المفروض تكون قدوه ليكي المهم بعد ما تكلمي والدتك تروحي لدكتوره نساء وهيا هتقولك تعملي ايه وربنا يستر عليكي واوعي تعملي كده تاني واستغفري ربنا طول الوقت
عليكي بتقوى الله و التوبة إليه
روحى لدكتور مضمون و مشهور و رقعى الغشاء من جديد