مشاكل الشباب مع البنات

كانت خطيبتي ودلوقتي بتبيع نفسها

بصراحه مكنتش عارف اتكلم ازاى ولا اقول ايه بس بجد عايز رأيكم الجاد لو فى شخص عزيز عليك قوى وليه فى قلبك معزه لا دا حب حتى لو فرقت بنكم السنين وحتى لو غلطوا مع بعض كانت مجرد غلطه وفراقهم دا عقاب من الله وهيه عارفه كدا كويس ان دا عقــاب من الله وفجأه انقطعت العلاقهه تماما وتمر الايام وتشوفها ماشيه مشى بطال والناس كلها عارفه حتى فى المنطقه السكنيه الى عايشه فيها وهيه ملهيه فى الهيا فيه وكانت بتقول انها تائبه واهلها لا يعلمون شئ عنها وعن تصرفاتها .
وبجد الى مأثر فيا جدا انها بقيت كدا بتعرض جسمها للبيع حتى لبسها اتغير كنت بشتريلها ملابسها على ايدى… انا زعلان اوى ومدايق اوى لان ناس كتيير كلمونى عليها لاتهم عارفين انها كانت خطيبتى والى مش عارف افهموا هيه بقيت ليه كدا انا مش عارف اعمل ايه انفض
ولا اعمل ايه انا كان هاين عليا اضربها والله يمكن تفوق بس هيه عارفه بتعمل ايه وانا عارف عنها كل حاجه وهيه متعرفش اى حاجه عن انى عارف عليها حاجه زى كدا !!!!!!!
بالله عليكوا لو مكانى هتعملوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Sunday, January 13th, 2019 في 00:49

كلمات مشاكل وحلول: , , , ,

2 رد to “كانت خطيبتي ودلوقتي بتبيع نفسها”

  1. أخو البتول
    02/02/2019 at 14:30

    الرأي ما قاله أبو البتول

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

  2. ابوالبتول
    14/01/2019 at 14:15

    شوف ياحبيبي انت مالكش دعوة بيها خالص انت مش مسوول عنها ولاعن تصرفاتها اوكيه في لها اهل هم يحاسبوها على افعالها وتصرفاتها المثل يقول – ابعد عن الشر وغني له – انت صعبان عليك لانها كانت خطيبتك وكنت تحبها وربنا بعدك عنها ويريد الخير لك اتركها ولالك علاقة بالاشياء اللي تعملها اهتم بحالك وابحث لك عن بنت الحلال الكويسة وانسى البنت دي خالص لانها فاسقة ومنحطة ومش بعيد تتبلا عليك وتقول لااهلها انك انت اللي عملت معاها كدا وكدا وتحطك في مشاكل مالها اول ولااخر مع اهلها واقاربها

    قَـيّـم هذا الحل: Thumb up 0 Thumb down 0

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة