مشاكل حب المراهقة

مش بنام من الخوف خايفة يروح يفضحني

انا خلصت 3 اعدادي و حبيت واحد اوييييي في مدرسة تانية و هو في 2 ثانوي و كنت بحبو اوييييي بس مكنش بينا تعامل اوي يعني كان اخره نكلم علي النت وكان سلام بس
و في مرة قالي علي النت انو بيحبني اوي و انا قلتلو اني كمان بحبو بس بعد كدا كنا بنتقابل و نتكلم عادي بس في مرة اتقابلنا و كنا بنتكلم عادي ف باسني على خدي انا سعتها مكنتش اعرف اتعامل مع اولاد اصلا فرحت سبتو و مشيت بس ف مرة تانية باسني من بقي و محدش شافنا بس انا بردو سيبتو و مشيت ومن ساعتها و هو مبيكلمنيش خالص و بالصدفة عرفت انو بيقول اني كنت بطلب منو انو يبوسني و اتخنقت معاااه جامد اوي و بعد كدة صاحبو كلمني و عايز يصالحنا على بعض و انا مش عارفة اعمل ايه انا خايفة انو يروح و يفضحني و انا بجد من ساعةالبوس و انا مبنمش من الخوف و برجع لربنا كتير و بجد مش عارفة اعمل ايه بليييييز حد يرد عليا و بسرعة

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Sunday, May 19th, 2019 في 07:14

كلمات مشاكل وحلول: , , , , ,

4 رد to “مش بنام من الخوف خايفة يروح يفضحني”

  1. ابوالبتول
    13/06/2019 at 09:07

    شوفي يابنتي الحبيبة مافيش حاجة اسمها صداقة بين الولد والبنت لازم تبعدي عنه وتقطع علاقتك به نهاية وللابد وتحافظي على خلاقك وشرفك وسمعة اهلك كل الشباب بيعملوا كدا مع البنات يتسلوا بهم وفي الاخر يتركوهم بعد ماياخذ منها اعز ماتملكه وهو الشرف ربنا يسترعليك ويصلح حالك ويكفيك شر ولاد الحرام ويؤفقك في دراستك

  2. Peace
    21/05/2019 at 05:16

    ابعدي عنه خالص وكل ما هتبعدي وتنسي كده عمر ما حد هيصدق عليكي اي كلام وهيطلع هو الكداب خدي بالك من نفسك جدا واحمدي ربنا إنه ما صوركيش وهو بيبوسك ربنا ستر.ربنا يوفقك يارب.

  3. ليديا
    20/05/2019 at 19:05

    هو كان بيجس نبضك مش اكتر لاكن نصيحه ده بيتسلى وباين جدا انا عارفه اه صعب تسيبي خصوصا انك بتحبيه بس لازم تكونى قويه وتنسي عشان خاطر نفسك مش عشان حد انا ف 1 ث ع فكرا

  4. محمد / محاسب
    19/05/2019 at 17:01

    باختصار هو عاوز يتسلي بيكي وبعت ليكي صاحبه علشان ترجعوا لبعض ويقضي معاكي وقت جميل ويشوف مزاجه معاكي خلي بالك هو كان بيشوف رد فعلك لما كان بيبوسك في الاول في خدك وبعدين في بقك ولقي منك عدم ممانعة خلي بالك وحافظي علي سمعتك وشرفك – ربنا سبحانه وتعالي حذرنا بعدم اتباع خطوات الشيطان- المثل بيقول نظرة فابتسامة ثم موعد فلقاء وماادراكي ما بعد اللقاء- في جميع الاحوال هو غير امين معاكي – كل شيء هيكون بينكوا هيفضحك ويحكي لزمايله – خلي بالك وحافظي علي سمعتك وشرفك

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة