الحب وفارق السن

تفسير الاهتمام من قبل المدير في العمل

مشكلتي اني مديري بيدعمني اكمل دراستي عشان اترق في عملي وبيلاحظ في وجهي وجسمي اذا ثخمت بيقل واذا نحفت وبيحاول يعرف شو نوي اعمل انا بتلخبط وبخربق في الكلام ونظرات كلها اعجاب وهو متزوج وعندو 2 ولدين والصراحا هو جايب نفسه وخايفة اتعلق بيه ومش عاوزه الإهتمام ياثر فيا .

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Friday, June 1st, 2012 في 11:46

كلمات مشاكل وحلول: , , ,

4 رد to “تفسير الاهتمام من قبل المدير في العمل”

  1. ابواميرة
    16/01/2013 at 22:18

    الراجل واقع لشوشته في غرامك ياهانم دي مايبغى لهاتفسير احذري منه لاجل ماتوقعي في الحرام وتجلبي لاهلك العاروالفضيحة اتركي العمل معه وربك بيرزقك بالعمل الشريف في مكان تاني وبيوفقك بالزوج اللي يستاهلك ويقدرك

  2. صوت الرعد
    03/06/2012 at 00:59

    يبدو أن مديرك في العقد الريبدابع من عمره ، يقولون : جهل ألأربعين يا رب تعين.. ويبدو أن لديه طاقة جنسية قد يبحث عن زواج ثاني أو علاقة عابرة ليفرغ طاقته!!! الحذر الحذر من التهاوي في مهالك تدمير عائلة لا ذنب لها إلا نزوة طيش من رجل لا يشبع ولا يقنع!!!

  3. د- عمرو
    03/06/2012 at 00:38

    اذا استطعت ان تنقلي نفسك الي قسم اخر في نفس العمل او الي عمل اخر كان افضل لك

    اذا لم تستطيعي : فحاولي صده تماما .. واوقفيه عند حدوده اذا لزم الامر

  4. نور
    01/06/2012 at 16:28

    انا شايفة ان مافيش حاجة فى الحكاية دى بس انتة كبر دماغك لان دةوسواس واستغفر ربنا كتير وبعدين هو عشان بيبوصلك يبقا خلاص عملتها اعجاب ولية افتكرت كدة ماافتكرتش انه مثلا بيلاقى فيك الاحترام والاصرار والتقوى وانك بتسمع كلامه زاى ابنة الحكاية عادية بس ماتشغلش نفسك وزاى ما قلتلك كبر دماغك واستغفر ربنا لا ن دة وسواس وبعتذر ان كنت طولت .

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة