مشاكل الشباب النفسية

بحب البنات وبقلدهم هل انا مريض نفسي

انا شاب بعشك ميكياج البنات. بعمل ضوافرى وبحط مانيكير. كل اسبوع بغير لون مانيكير رجلى و عندى كل الوانات المانيكر  مرتبى ضايع ع المانيكير و الميكاج.
بحط روج و كحل و سعات ميكياج كامل.
بدأت احط ماسكرا و كحل حفيف اوى و سعات بودرة حفيفة تخفى عيوب وجهى و اخرج بالميكاج ده فى الشارع محدش ملاحظ لانه خفيف مش باين لكن انا مبسوط بالميكاج و لوشافتنى بنت حتعرف انى حاطط ميكياج و نفسى البنات تعرف انى بحط ميكاج و مانكير و نفسى البس صندل كعب عالى بناتى.

انا معنديش اى ميول جنسية تجاه الرجال بالعكس احب البنات و بحب اعمل زيهم بس و نفسى اتجوز بنت تفهم انى بحب الميكياج و المانيكير.

مش عارف هل انا مريض نفسى ؟ من جوايا عايز ابقى كده . بس هل فى حالة
مع العلم انى مبسوط كده اوى وy نفسى اروح مراكز تجميل البنات اعمل كل حاجة هناك

ملحوظة
انا سيبت شغلى و اشتغلت مانيكيرست عشان بحب الشغلانة دى و ابقى جنب البنات و احطلهم المانيكير اللى بحبه و بالليل احط لنفسى

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Saturday, September 22nd, 2018 في 18:39

كلمات مشاكل وحلول: , , ,

6 رد to “بحب البنات وبقلدهم هل انا مريض نفسي”

  1. اتق الله
    23/04/2019 at 09:14

    لايسوي مسخره زياده وين لوحيه(شنب) مال انتا هيوان كلب هازا والله مازين واجد مازين

  2. أميرة
    29/10/2018 at 02:33

    لا داعي للشتيمة لشخص حاول مشاركة شئ يمر به. مش كل البشر مخلوق علاشان يبقى زي بعضه. بجد امتى حتبصوا للأشياء بنظرة تانية؟ المشكلة مش فيك يا صاحب البوست، المشكلة تتلخص في كونك تعيش في مجتمع عربي وسط أفراد لا يدركون كيف يتعاملون مع من يجرؤ بالكلام عن مواضيع ليست مألوفه او مرحب بها بحجة “الدين بيقول”. نصحتي ليك أنك تكون نفسك و تتعلق أكثر بذاتك لأنك في هذه الحياة لسبب معين. اعطاك الخالق قدرات خاصة بك وحدك حتى تتمكن من النجاح في تغيير حياة الآخرين للأفصل. فلا تجرأ أن تخفي ميولك ارضاء لمجتمع اصبح لا يحتمل الآخر و يهاجم كل ما هو مختلف. اعتز بنفسك و لا تبالي بمن يغالطك، “اؤمن” بنفسك، فالإيمان يأتي في مختلف الصور يا سادة.

  3. المنقذ
    20/10/2018 at 16:59

    ا
    اسف ان اسألك انت اهبل ام تتهبل ؟
    انت للاسف انسان ضعيف الشخصيه جدا ولا تستطيع ان تقاوم رغبات خاطئه تافهه
    لدرجه اني اري بعض النساء ارجل منك!
    فهناك نساء ورغم عشقهن للمكياج لا يخرجن به في الشارع العام !
    انت في بدايه شذوذ جنسي خطير !!انت الان تضع المكياج والمنكير وبعد ذالك ستلبس قميص نوم وتشتهي الرجال !!
    استحي علي دمك واخجل من الذي تفعله انت ربما من كثر عشقك للمكياج والمنكير بدات لاشباع تلك الرغبات بتطبيقهم علي نفسك !!
    وصدقني لو تزوجت ورايت المكياج والمنكير والكعب العالي علي زوجتك ستتشبع من ذلك ولن تضعه عليك مره اخري..
    انا احذرك مره ثانيه تخلص من هذه الاشياء والا ستصبح رجل شاذ يصعب علاجه تجوز لكي تتطبق المكياج علي زوجتك وتتمتع به بدل من تتمتع به علي نفسك !!

  4. متخصص
    27/09/2018 at 02:28

    بالنسبه لأسئلة الاخصائى دى مناسبه الى حد ما لأن علشان نعرف نحكم على تصرفات أى شخص لازم تعرف تاريخه المرضى كحالة انت بتحاول تعرف ايه الاسباب الى وصلته لكده وبالنسبه للمحترم سمير الحالة محتاجه من حضرتك مساعده مش شتيمه

  5. سمير محسن
    24/09/2018 at 20:20

    يا سلام على الاسئلة يااخصائي ناقص تسأله هل تأكل وتشرب كل البشر عايشين بظروف وبيئات متنوعة وحياة كلها نقص حتى اللي عايش بكهف او ملجأ زي باقي البشر لا يوجد علاقة بين اي حالة واسئلتك ، وانت يا صاحب الحألة انت انسان غير طبيعي وتصرفاتك فيها اعتداء على النساء انت مثل الخنزير بين الغزلان او كالفأر بين الطيور ما الفائدة من الانثى والذكر وما فائدتك انت ومكياجك الحياة ليست عبث، بل لكل انسان عمل ومهمة ليست مجرد ممارسة ائ رغبات تافهة من اي شخص معتوه معاق عقليا يقوم باي تصرفات سفيهة لا تفيد اي انسان من البشر وماذا يستفيد رجل منك وانت ذكر مثله وماذا تستفيد منك اي انثى انت ومكياجك ،بصراحة انت بس تضحك الناس عليك الرجال والبنات وتهين نفسك واهلك،

  6. أخصائى
    24/09/2018 at 02:06

    من وجهة نظرى المتواضعة لآزم الأول تجاوب على الاسئلة دى 1- هل لديك اصدقاء شباب تثق بهم وتقضى وقت معهم 2- ما هو الجو الاسرى الذى نشات فيه هل وسط اسره مفككه ام مع والدك فقط ام مع والدتك فقط 3- منذ متى بدات تشعر بهذا الشعور وبدات تميل لفعل هذه التصرفات بعدها اجاوب على سؤالك

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة