مشاكل الشذوذ الجنسي

أنا شاب مثلي

في الحقيقة أنا شاب مثلي، وبالتدقيق أكتر Bisexual، يعني بحب النوعين الشباب و البنات ، بس بحب الولاد جدا يمكن أكتر شوية، كنت بتعالج عند دكاترة نفسيين، وللاسف مفيش حل لحد دلوقتي، لأنه ميعتبرش مرض، ممكن تكون وراثة مثلا انا مش عارف!
ساعدوني انا مش عارف اعيش واحيانا كتير بفكر اذي نفسي لحد ما تعبت من نفسي
شكرا ليكم

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Sunday, October 29th, 2017 في 16:44

كلمات مشاكل وحلول: ,

3 رد to “أنا شاب مثلي”

  1. أميرة
    29/10/2018 at 04:49

    أما أمروهم غريب، تقولوهم انه مش مرض يقولولك صلي عشان تخف. ده حب سيطرة. اوعى تقنع نفسك انك مشعارف تعيش و لا تحاول ان تؤذي نفسك ابدا، انت طبيعي و ملايين زيك، احنا اوشكنا علي القرن ٢٢ و انت هنا بتغلط نفسك علي هويتك الجنسيه؟ لا معلش، دول اللي لسة عايشيين في العصور الوسطي هما اللي يكتبوا ده عن حالتهم العقلية لأنهم لم يجرؤا على اكتشاف انفسهم و كبتوا اشياء كثيرة بداخلهم لأنهم غير مرنين تجاه ماينص عليه الدين و حول تفسيره بحب و ليس بخوف، عشان كده حيفضلوا دايما خايفين و عايزين افراد المجتمع تخاف زيوهم و تشعر بأنها كافرة بمجرد اختلافها، تجاهل البوستات الرجعية و المصرة على انها تعلم كل شئ. خليك جامد و ماتخافش، غيير ثقافة المجتمع قبل ما ثقافتة تغيرك.

  2. kevin mcloed
    15/11/2017 at 18:30

    هههههههههه – أستمر في مثليتك وأستمتع بها , لآ يوجد إله

  3. ابوالبتول
    29/10/2017 at 17:45

    ومن قالك انه وراثة يابن الناس الحالة اللي تعاني منها حالة شذوذ جنسي تشعرفيها بالميل الى البنات والشباب واكثرها ميولا للشباب وعلاجها تطلب منك الرجوع الى الله عزوجل والتوبة من الافعال التي تمارسها في حياتك وتحرص على اداءالصلاة في اوقاتها والصوم وقراءة القران والاستغفار والابتعاد عن رفقاء السوء نهايا وتغض البصر عن المحرمات والفواحش وتعلم ان الله خلقك رجل وحسن صورتك فخلي تصرفاتك تصرفات رجال وترفع عن تلك السلوكيات والافعال المشينة التي تمارسها واقلع عنها فورا بامكانك تتغير للافضل اذا رجعت لربك واقلعت عن المحرمات والمعاصي وتبت اليه منها وربنا يصلحك ويهديك ويبعدك عن طريق المحرمات والمعاصي ويوفقك ويسترعليك وكل شباب المسلمين

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة