الحب على النت

احبنى فى 3 ايام واحب اخرى فى 3 سنوات

فى البدايه تعرفت على شخص عن طريق النت وكان فى مشكله مع الفتاه المرتبط بها لمدة ثلاث سنوات وانه كرهها من تصرافتها فكنت اسنده كاخت وصديقه ولكن بعد ثلاث ايام فاجانى انه يحبنى وبشده حتى انه تحدث مع والدتى ولكننى تفاجات بفتاه تتصل بى وتقول انها حبيبته السابقه وانه ايضا تحدث مع والدها لكن قبل معرفته بى ولفظت بلفظ مشين .. فتحدثت معه من موقه اعلم انه يدخله فتفاجات انه يقول انه يحب اثنين ويرتاح مع واحده اكثر وهى انا … احببت الانتقام منه واباشر بانتقامى له الان ولكننى اخاف من غضب ربى ارجوكم ساعدونى هوا مو تاركنى بحالى

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Saturday, December 23rd, 2017 في 05:16

كلمات مشاكل وحلول: , , , ,

ردود to “احبنى فى 3 ايام واحب اخرى فى 3 سنوات”

  1. الانسان الطيب
    23/12/2017 at 17:50

    أختي الحبيبة …..
    صح ، اخر سطر والقبل الاخير اللي قولتيه ، ده فكرك العقلاني بعيدا عن المشى ورا مشاعرك ، الانتقام هو أكيد حاجة نابعة من مشاعرك نتيجة احساسك بشئ مش مستلذ بالنسبالك ، وفكرك العقلاني بيقول ان ده مش صح والأخير الأصح !!
    بصي بقا : المكالمة ديه اعتبريها من البنت متاخديهاش موضع الحساسية وبردوه لازم تشغلي عقلك ، وانتي معملتيش شئ غلط لكن لو أرادك فعليه انه ميعرضكيش لمشاكل ولا واحدة تتصل بيكي ولا تكلمك ولا أى حاجة خالص من ديه !!
    افتكر فكرة انه كلم والدتك ديه حقيقة بتدل على صدقه ،،، والقرار بيرجعله ويرجعلك لو عايزين بعض ، بس أهم ما يمكن انه ميكونش في أى طرف في الدنيا اتظلم من أى اتجاه !!
    وبعدين مفيش حاجة اسمها بيحب اتنين ، لأ يحب واحدة وميطلمش التانية وميخوشش لأهل هنا أو هنا غير لما يستقر على انسانة ، اللعب بالمشاعر غلط وعيب ومش كويس ، وانتي لو قولتيلوه نفس الكلام ده باسلوبك وطريقتك مش حاجة تزعله عالعكس انتي كدة بتتكلمي في الأوصول قبل أى كلام
    مفيش أحلى من الوضوح والصراحة اللي لازم هى تكون وش أى حوار
    أسعدك الله وفرح قلبك يارب
    الانسان الطيب
    وشكرا

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة