الحب قبل الزواج

بعد ما كلم بنات غيري فقدت الثقة فيه

انا بحب واحد جدا جدا وهو بيحبني ارتبطنا فتره وقبلها كان صحاب .. بعد فترة لقيت واحد من زمايلنا باعت screen shot لكلامه وهو بيتكلم عن بنات وزميلنا ده بيقولي شوفي انه بيخونك وبيتكلم علي بنات من وراكي ، وهو اعتذرلي كتير وقالي ده كلام شباب مش قصدي حاجة وحشة ولا قصدي خيانه ، المهم سامحته.
وبعد فترة عرفت الباسوورد بتاع الأكونت بتاعه وفتحته لقيته بيتكلم مع بنات وبيكلم بنت وبيقولها صورتك حلوة واضحكي ضحكتك جميله .. فضلت ساكته فترة ومقدرتش استحمل لحد ما واجهته قالي دي زميلتي في الجامعه وكنت بحبها زمان “مع انه كان قايلي اني اول حب في حياته” فقررت ابعد عنه وهو قالي مش هيكرر الغلط ده تاني و اديله فرصه وسامحته .
وفي مرة حصل مشكله في البيت عندي وهو جالي مخصوص وسافر من المحافظه بتاعته لحد المحافظة اللي انا فيها وسابلي موبايل بتاعه كان معاه زمان و قالي لحسن حد من عندك ياخد منك الموبايل ومعرفش اوصلك .
المشكله دلوقتي اني مش عارفه اثق فيه وكل تصرف بيتصرفه باخده بسوء ظن مع اني والله بحبه جدا وعارفه اني هتعب لو بعدنا عن بعض ،بس في نفس الوقت انا التفكير قاتلني ومش عارفه اذا كان لسه بيخوني ولا لا ، هو بيقولي احنا كنا بنتخانق كتير فعملت كدة غصب عني ، بس بردو حتي لما مبقيناش نتخانق انا تفكيري كله فيه علي انه بيخوني

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Sunday, October 15th, 2017 في 11:35

كلمات مشاكل وحلول: , , ,

ردود to “بعد ما كلم بنات غيري فقدت الثقة فيه”

  1. ابوالبتول
    15/10/2017 at 17:32

    والله انك مغفلة وعبيطة كلهذا وبرضو تقولي احبه ومش قادرة استغنى عنه صدقينى يابنت الناس انه شاب فاسق وبتاع بنات وخائن ولايستاهل الجزمة اللي تلبسيها خلاص مافيش عندك عقل ولاكرامة ولاعزة نفس لوكنت حريصة على سمعتك وكرامتك اقطع علاقتك بهذا السافل الواطي نهايا وللابد وتصرفاته دي كلها تؤكد سفالته وحقارته عايزه ايه اكثر من كدا

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة