مشاكل حب المراهقة

بنتين بيحبوني و اختلفوا بسببي

أنا في سنة 3 إعدادي في مدرسة مشتركة ……….. و اللي حصلي ما كان عالبال …….. أولا في بنت معايا في المدرسة مفهمة كل صحابها انها ماشية معايا و بتكلمني و ده مش حقيقة ………. و واحدة تانية بتحبني بمجرد النظر لدرجة انها متعرفش اسمي !!!!!!! المشكلة بقى فإن البت الأولى عرفت ان التانية بتحبني فراحت قالتلها انها ماشية معايا و كد ……… فراحت زعلت و عيطت و كد المهم عدا عالموضوع ده شهر تقريبا  اجازة انتخابات و اسبوعين بتغيب كتير …….. و بعد اللي حصل ده على طول بحس لما بشوفها أنها عايزة تقولي حاجة بس خايفة أوي لأن أنا مش مبينلها أي اهتمام خالص و بصراحة من ساعة ما عرفت انها عيطت عشاني قولت لازم أكلمها و مش عارف أعمل ايه ؟!!!!!!!!!!!!!!

مشاكل وحلول ذات صلة

اضيف بتاريخ: Friday, April 20th, 2018 في 11:13

كلمات مشاكل وحلول: , , , ,

3 رد to “بنتين بيحبوني و اختلفوا بسببي”

  1. الصقر الجرى
    21/04/2018 at 12:45

    فكك منهم هما الاتنين و لاتعبرهم

  2. ابوالبتول
    20/04/2018 at 22:43

    ليه انت مفكر حالك مين جمس بوند علشان البنات معجبات بك اولا – لازم تعرف ان دي وقاحة وسفالة وقلة ادب ثانيا- اهتم بدراستك ومستقبلك وسيبك من الحاجات دي اللي هتقضي على حياتك ومستقبلك ثالثا- اترك البنات دول وماتعبرش احد منهما وحافظ على خلاقك وسمعتك واحترام الناس لك وربنا يصلحك ويهديك

  3. XBR الغامض
    20/04/2018 at 13:53

    يا عزيزي كل ما عليك هو تجاهل الفتاتين ،لا أعلم أي فتاة هذه تبكي لأن غيرها تمشي وتكلمك !! أظن أنها بالغت قليلاً ،مثل ما قلت لك أترك المشاكل وأبتعد عنها ولا شأن لك بغيرك أهتم بنفسك ..
    أرجو أني أفدتك ..
    تحياتي لك ..

اترك رداً أو حلاً لهذه المشكلة